Bel ons direct op 0800 61 119.

VoiceKing Mobile

Als onafhankelijke Telecom-Makelaar blijven we ons aanbod uitbreiden. Dat deden we deze zomer met onze nieuwe mobiele operator VoiceKing Mobile. Zijn de mobiele nummers van jouw bedrijf reeds omgeschakeld, of ben je op zoek naar een (nieuwe) mobiele operator? Ontdek hier waarom VoiceKing Mobile dé oplossing kan zijn voor jouw bedrijf. 

Koning van de telefonie

Tot juli 2022, kon je bij VoiceKing aankloppen voor een totaaloplossing voor de vaste telefonie van jouw bedrijf. Niet alleen lokale telefooncentrales en online (hosted) telefonieoplossingen zaten reeds in het aanbod, maar ook providerdiensten zoals SIP-kanalen, belminuten én internetconnectiviteit.

Alsof dat nog niet genoeg was, breidde VoiceKing in de zomer van 2022 uit met hun eigen mobiele diensten: VoiceKing Mobile. Ze nemen jouw mobiele nummers onder hun hoede en worden zo niet enkel en alleen ‘koning van de vaste telefonie’, maar ook van de mobiele. 

Hét verschil

Werkend op het Proximus-netwerk, biedt VoiceKing hetzelfde bereik en dezelfde kwaliteit aan. Wat hen dan anders maakt? Je krijgt de keuze tussen Solo- of Pool abonnementen. Solo-abonnementen kan je vergelijken met hoe ook andere mobiele operatoren tewerk gaan: Je krijgt een keuze tussen verschillende tariefplannen, met telkens een aantal belminuten, sms’en en mobiele data per nummer. Elke werknemer kan zo een tariefplan toegekend krijgen, gebaseerd op zijn/haar noden. Kies je voor Pool-abonnementen, dan genieten meerdere werknemers van een gezamenlijke pool van belminuten, sms’en en mobiele data. Beide soorten abonnementen kunnen ook gecombineerd worden. Afhankelijk dus van de noden van jouw werknemers, kan je kiezen wat de beste optie is.

Een ander voordeel is dat jouw werknemers weinig tot geen extra kosten kunnen maken. Bij een Solo-abonnement, worden de diensten automatisch geblokkeerd eenmaal de gebruiker zijn/haar mobiele data, belminuten, of sms’en heeft opgebruikt. Indien men de diensten wil blijven gebruiken, dient er een aanvraag ingediend te worden bij hun eerstelijnssuport, om een tariefsverhoging uit te voeren. 

Dankzij de eerstelijnssupport, ben je ook steeds meteen verder geholpen. Iemand telefonisch spreken, kan je via het nummer 0800 82 027. Daarnaast kan je hen ook bereiken via support@voiceking.be. Op deze manier worden tariefswijzigingen of andere aanpassingen vlot voor jouw bedrijf uitgevoerd.  

Verkocht!

Lijkt deze mobiele operator wel te passen bij de noden van jouw bedrijf? Neem contact op met jouw Telecom-Makelaar om een voorstel op maat te maken. Hij/zij zorgt daarna voor het aantal simkaarten dat jij nodig hebt en geeft ook enkele reserves mee, indien er in de toekomst nieuwe activaties zouden bijkomen, of een nummer dient veranderd te worden van simkaart.

Indien je jouw mobiel dossier wenst om te schakelen van Proximus naar VoiceKing Mobile, gebeurt de omschakeling steeds rond middernacht. Zo kan je bij het opstaan beginnen met de nieuwe SIM in te steken en kan je meteen aan de slag. Over een vlotte omschakeling gesproken!

 Omschakelingen van andere operatoren en activaties van nieuwe nummers gebeuren steeds overdag met een maximale verwerkingstijd van 2 werkdagen. Onze Support volgt de activatie van jouw mobiel dossier bij VoiceKing nauw op en kan je steeds contacteren bij vragen of problemen.

Ready, set, go!

Actief op het VoiceKing Mobile-netwerk? Neem dan zeker notie van onderstaande gegevens, zodat je vlot aan de slag kan met jouw nieuwe simkaart.

  • Voicemail: 1919
  • Voicemail vanuit het buitenland: +32473151919
  • APN-instellingen voor datagebruik: internet.proximus.be
  • APN-instellingen voor MMS: event.proximus.be

Neem alvast een kijkje op onze website, naar de mogelijke tariefplannen voor jouw bedrijf: https://www.jsm.be/productaanbod/voiceking-mobiele-telefonie-corporate/. Tot snel, bij VoiceKing Mobile!

Pssst, ook voor andere mobiele operatoren staan onze Telecom-Makelaars én Support steeds voor jou klaar. 

Meer weten over onze verschillende mogelijkheden?