Bel ons direct op 0800 61 119.

Klantenverhaal: Anzco Food

Nieuw Zeeland in de buurt van Oudenaarde

Tegenover ons zit dhr Elebaut. Manager bij Anzco Foods Belgium. Met hun 3000 werknemers wereldwijd is dit bedrijf gespecialiseerd in export en verkoop van het allerbeste Nieuw-Zeelands vlees. Voor hun Belgische vestiging in Oudenaarde drong een optimalisatie van hun telecom zich op. Met vestigingen overal in de wereld is de beste telecomverbinding echt wel een noodzaak voor deze wereldspeler.

Anzco Foods was geen onbekende voor JSM Communications. Via onze collega’s van Voiceking, hadden we al eerder voor hen gewerkt. Voor hun internet en telefonie hebben we reeds een slimme omschakeling gemaakt met onze geavanceerde Voice-over-IP telefooncentrale. “Dit systeem zorgt nog steeds voor een vlot telecomonthaal die ons tijd én geld heeft opgebracht” vertrouwt dhr Elebaut ons toe.

Optimaliseren waar nodig

“Toch bleken er nog een aantal opportuniteiten mogelijk om hun telecom te optimaliseren” gaat Benjamin van JSM Communications verder. “We stelden vast dat al hun nummers en abonnementen verspreid zaten bij verschillende operatoren. Door dit allemaal te centraliseren bij één operator kon men veel besparen. Wij vergelijken de tarieven van de verschillende operatoren en dankzij onze goeie contacten kunnen wij vaak betere tarieven onderhandelen. Op basis van de verzamelde info hebben we een transparant voorstel uitgewerkt. De uiteindelijke keuze ligt steeds bij de opdrachtgever. Onze taak bestaat erin om onze klanten te begeleiden én adviseren bij hun keuze. Dan pas volgt onze nazorg waarvoor we zo gekend zijn.”

Centraliseren van diensten

Als provider koos men heel bewust voor BASE. Dit omwille van een goeie prijssetting gekoppeld aan service en toegankelijkheid. “Ik kan nu heel eenvoudig de statussen van ons telefoongebruik op elk moment van de dag online raadplegen. Zo kunnen we bijsturen wanneer het telefoongedrag van één of andere medewerker de spuigaten uitloopt” lacht dhr Elebaut. Dankzij het centraliseren en overnemen van de overige nummers in het BASE-dossier, kon men genieten van een noemenswaardige éénmalige verwelkomingsbonus en bijhorende fleetvoordelen.

Samen voor de beste verbinding

Als extra service koos men bij Anzco Foods voor de JSM Business Club. Zo blijft hun service gegarandeerd en kunnen ze genieten van een perfecte opvolging van hun dossier. Leden van die club kunnen steeds terecht bij hun persoonlijke telecomaccount met al hun vragen of eventuele problemen. Ontzorgen zit in het DNA van JSM Communications. Wij vinden namelijk dat bedrijven zich meer moeten kunnen focussen op hun kernactiviteiten. Dankzij de goeie contacten die JSM als geregistreerd telecommakelaar heeft bij alle grote telecomoperatoren vermijden we lange wachttijden en vaak irritante wachttonen. Time is money, daarom wordt elke klant meteen gehoord én geholpen met de beste verbinding.

Kunnen we net zoals bij Anzco Food ook iets voor jouw bedrijf betekenen?