Bel ons direct op 0800 61 119.

Klantenverhaal: Bouwonderneming Damman

Bouwonderneming Damman is een familiebedrijf dat gesticht werd in 1923 en ondertussen uitgegroeid is tot één van de grootste aannemingsbedrijven in zijn sector. Samen met een ploeg van trouwe medewerkers staan ze garant voor een correcte uitvoering binnen de vooropgestelde termijn.

Voor deze klant was de initiële vraag om een volledige herziening te doen van hun telecomdossier. Onze collega Telecom-Makelaar Benjamin zette hier met veel plezier zijn tanden in en maakte een vergelijking voor zowel mobiele als vaste telefonie. Daarnaast deed Benjamin nog een volledige analyse van de technische mogelijkheden en aanwezige bekabeling voor de internetverbinding van de klant.
Door deze laatste analyse, bleek dat er glasvezel in de straat lag, waar de klant nog niet op aangesloten was. Door een lopende promo hebben Destiny en Proximus de kabel gratis binnengetrokken tot bij de klant. De fiber verbinding kon hierna als hoofdverbinding gebruikt worden, de bestaande Telenet verbinding werd eveneens geoptimaliseerd en geconfigureerd als back up verbinding zodat er steeds verbinding blijft, ook bij problemen over de fiber.

Voor mobiele telefonie werd er een uiterst competitief voorstel bekomen bij Telenet zodat de klant bij zijn huidige mobiele operator kon blijven, tegen de beste voorwaarden.
Ook voor de vaste telefonie werd de vergelijking gemaakt en is er omgeschakeld naar een VoIP trunk via VoiceKing, wat opnieuw een mooie besparing met zich meebracht.

De nieuwe overeenkomsten zijn intussen van kracht en alles loopt zeer vlot. De klant is uitermate tevreden van de diensten van Destiny, Telenet en de support dienst van Telecom-Makelaars.

Kan uw telecomdossier ook een upgrade gebruiken?