Bel ons direct op 0800 61 119.

Klantenverhaal: Too Good To Go

De missie van Too Good To Go is om iedereen te insprireren en in staat te stellen actie te ondernemen tegen voedselverspilling. Om van hun missie een realiteit te maken moeten ze daad bij het woord voegen. Daarom hebben ze zichzelf dit nieuw doel gesteld: op elke mogelijke manier bijdragen aan het bouwen van een wereldwijde movement tegen voedselverspilling. Aan de hand van een gemakkelijke app stellen ze consumenten in staat om in contact te komen met restaurants en winkels die aan het einde van de dag voedsel over hebben om zo gemakkelijk mee te helpen in de strijd tegen voedselverspilling. 

 

TGTG is een immens snel groeiend bedrijf, wat de nodige flexibiliteit en schaalbaarheid vereist. Hiernaast werken de vertegenwoordigers over het volledige land, waardoor een complete nationale dekking van cruciaal belang is om correct te kunnen werken.
Door een gerichte, gepersonaliseerde aanpak van onze Telecom-Makelaar Brent en sterke onderhandeling konden we de klant upgraden en optimaliseren naar beter geschikte pakketten binnen hun operator naar keuze, die Proximus is geworden. Zo werden de tarieven beter afgestemd op hun groei, noden en grootte als bedrijf.

Het uiteindelijke resultaat is wat ieder bedrijf graag verwelkomt: sterk gedaalde facturen zonder in te boeten aan kwaliteit en flexibiliteit. Dankzij de samenwerking met Telecom-Makelaars kan steeds snel geschakeld worden om aan hun noden te voldoen (aanpassingen etc) en nieuwe starters vlot op te laten starten.

 

Op deze manier hebben we een nieuwe klant met internationaal karakter – en nog veel belangrijker – een tevreden klant erbij!

Kan uw telecomdossier ook een upgrade gebruiken?