Bel ons direct op 0800 61 119.

Klantenverhaal: VAJRA

Ook in volle Coronacrisis en tijden van social distancing, zitten de medewerkers van JSM Communications niet stil. Zo hebben we bij onze klant Vajra BVBA een aantal aanpassingen volledig aan de hand van webmeetings uitgewerkt. Benieuwd naar onze aanpak

Vajra BVBA is een leverancier van biologische en Demeter producten (= keurmerk voor het rekening houden met dierenwelzijn, milieu en natuur). Hun klanten zijn gecertifieerde bio kruideniers, bulkwinkels, restaurants, hoevewinkels, traiteurs, bakkers, scholen …  Hiervoor hebben ze meer dan 450 producten onder hun eigen merk, waarvan er 300 worden verpakt in eigen atelier.

Verzuchtingen bij provider

De klant kwam bij ons aankloppen omdat ze niet tevreden waren over hun huidige Proximus partner: slechte service, beloftes die niet werden nagekomen, etc. Onze JSM-medewerker nam vervolgens contact op met Proximus om de klant in onze portefeuille te krijgen. Vervolgens werden alle mogelijkheden afgetoetst met de klant. Uiteindelijk werd er gekozen voor een verlenging bij Proximus, maar via JSM Communications.

Het volgende werkpunt is het aanpassen van de telefooncentrale die niet voldoet aan de wensen van de klant. Aangezien het huidige contract nog bijna twee jaar loopt, zullen we in eerste instantie de klant bijstaan met tips & tricks om hen te laten roeien met de riemen die ze hebben. Daarna kunnen we opnieuw rond de tafel zitten om het dossier on point te krijgen.

Proces in webmeetings

Voor deze case lag de moeilijkheid niet in de producten en de oplossingen, maar wel in onze aanpak en communicatie. Want in volle Coronacrisis hebben we dit hele proces noodgedwongen moeten afwerken tijdens webmeetings. Normaal zitten we liever face to face met de klant aan tafel, maar aan de hand van onze eigen producten (o.a. webmeeting software) konden we toch aan de slag. Practice what you preach, or change your speech!

Wenst u ook dat we jouw telecom-producten met tips & tricks on point helpen zoals Vajra?